جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۱
کد خبر: ۹۲۵۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
معرفی برنامه‌های روز نهم فرهنگ‌سرای کتاب
رضا رسولی ، نویسنده کتاب «روایت ناتمام» در نهمین روز فرهنگ‌سرای کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند و درباره این اثر تحسین‌شده به بحث و گفت‌وگو می‌پردازد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نهمین روز فرهنگ‌سرای کتاب با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

روز پنج شنبه21 اردیبهشت ماه در فرهنگ‌سرای کتاب از ساعت ۱۰:۴۰ ویژه‌برنامه کودک با عنوان « انوشیروان باغبان» اجرا می‌شود. پس از آن از ساعت ۱۲ تا ۱۳ فرهنگ‌سرای گلستان کافه کتاب را با حضور رضا رسولی، نویسنده کتاب «روایت ناتمام» برگزار می‌کند.
نمایش محیطی «چرتکه» از ساعت ۱۳:۴۵ اجرا می‌شود و از ساعت ۱۴:۱۰ محسن میرزاعلی روی استیج شاهنامه‌خوانی می‌کند. ساعت 15:30 تا 17 نمایش صحنه ای برگزار می شود.

ساعت ۱۷ برنامه دیدار با نویسنده برگزار می‌شود که در نهمین روز فرهنگ‌سرای کتاب زهرا ایران منش به نمایشگاه کتاب می‌آید و با مخاطبان خود چهره به چهره صحبت می‌کند. در پایان نیز کانون‌ ادبی داستان امروز منطقه یک از کتاب «مقام گورخانه» با حضور نویسنده آن اسماعیل حاجی علیان رونمای می کند و همچنین کانون ادبی تهران منطقه 6  نشست تخصصی ادبی با حضور حسین صفا و حامد ابراهیم پور برگزار می‌کنند .

نظر شما