پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۰
کد خبر: ۹۲۶۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
نمایشگاه نقاشی_عکس «روشنایی‌هایی لرزان» در فرهنگ‌سرای خاوران افتتاح شد.
برپایی نمایشگاه با موضوع نقاشی عکسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با کمی تامل در آثار نمایشگاه نقاشی_عکس «روشنایی‌هایی لرزان» در این نمایشگاه می‌توان به این باور رسید که خالق این آثار با استفاده از تکنیک‌های خاص و منحصر به فرد موفق به ثبت تصویری عمیق‌تر از آنچه برای عقل سلیم قابل درک است شده و بدون قضاوت درباره شرایط واقعی جهان پیرامون، مشاهدات خود را از نگاه دوربین و با رنگ‌آمیزی نقاشی گونه‌ای به تصویر کشیده است.
 
سعید شریفی خالق آثار روشنایی‌های لرزان با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقاشی عکس خود اظهار کرد: نقاشی عکس به مفهوم ایجاد عناصر بصری با بهره‌گیری از ابزار دوربین، لنز و... و به کارگیری و ترکیب این ابزار و تکنیک‌ها برای آفرینش یک تابلو نقاشی، جهانی متفاوت و اعجاب انگیز را پیش روی مخاطب خویش قرار می‌دهد که در جایگاه یک تکنیک و قالب فرامدرن قابل تامل و شگفت انگیز است.

شریفی اضافه کرد:  نقاشی عکس دارای خصوصیات منحصر به فرد زیادی است و آن را از هر نوع سبک دیگر عکاسی جدا می‌کند، شاید نمایشگاه نقاشی عکس «روشنایی‌های لرزان» آغازی باشد در پیدایش سبکی نوین در هنر عکاسی.

این نمایشگاه از روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه به نمایش گذاشته شده و تا روز ۳۱اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹-۱۸ پذیرای علاقه‌مندان است. فرهنگسرای خاوران به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد است.
نظر شما