جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۲
کد خبر: ۹۲۶۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ خبر داد
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ از ارزیابی خانه‌های مشاوره مناطق گوناگون سازمان فرهنگی هنری خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عبدالرضا کردی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ و رییس فرهنگ‌سرای ملل درباره فعالیت‌های این منطقه در حوزه مشاوره گفت: رییس سازمان فرهنگی هنری مأموریت ساماندهی خانه‌های مشاوره این سازمان را به عهده منطقه ۱ گذاشته‌اند. به همین دلیل در حال بررسی اقدامات خانه‌های مشاوره و بازدید میدانی از آنها هستیم و تا کنون از خانه‌های مشاوره مناطق ۱، ۵، ۸، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ بازدید کردیم که وضعیت و کارکرد آنها را مشاهده کنیم و ببینیم چطور می‌توانیم مأموریت منطقه ۱ را انجام دهیم. 
 
وی ادامه داد: اولین دستاورد سازمان فرهنگی هنری این بوده که مردم از تأسیس خانه‌های مشاوره استقبال کرده‌اند و در حیطه‌های خدمات مشاوره‌ای، همایش‌های مشاوره‌ای و کارگاه‌های مشاوره شرکت کرده‌اند و تقاضای دریافت خدمات دارند. یکی از فرصت‌های مهم برای سازمان فرهنگی هنری این بوده که با تأسیس خانه مشاوره در خدمات مشاوره‌ای خلاقیت ایجاد کند و ۱۰ مرکز مشاوره با همکاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره تعیین شده که مردم از آن استفاده کنند. 
  
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ تصریح کرد: دور اول خانواده‌درمانی اسلامی انجام شد و دور دوم را هم برای مشاوران برپا کرده‌ایم. با ابزارهای سنجش مشغول ارزیابی هستیم. قصد داریم برخی مراکز مانند منطقه ۸ را که استاندارد بالایی داشت، به عنوان نمونه معرفی کنیم. همچنین منطقه ۲۱ که برون‌سازمانی کار کردند و با شرکت‌های خودروسازی همکاری داشتند و ۸ هزار نفر ساعت خدمات مشاوره ارائه دادند و منطقه ۱۸ که با اجرای «نذر مشاوره» یک الگوی خلاق در خدمات مشاوره‌ای داشت. 
نظر شما