شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۴
کد خبر: ۹۲۶۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
فرهنگسرای خاتم(ص) با هدف پرورش خلاقیت، تقویت استعداد برنامه ریزی و افزایش سرعت در محاسبات ریاضی به صورت ذهنی، دوره های آموزش محاسبه ذهنی با استفاده از چرتکه را برای کودکان برگزار می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این دوره های کارگاهی به مدت 2 سال به صورت هفتگی برای دو رده سنی کودکان 5 تا 7 و 7 تا 12 سال پیش بینی شده است.
 
بر اساس این گزارش دوره 2 ساله آموزشی شامل 12 ترم است و هر ترم 2 ماه شامل 8 جلسه است و طی آن بسته های آموزشی متنوع نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

در این دوره آموزشی مخاطبان با چرتکه و استفاده از آن در محاسبات ریاضی، روش متفاوت حل مسائل ریاضی و جمع و تفریق، نحوه تند نویسی اعداد جهت محاسبات ریاضی، تکنیک های شنیداری، دیداری و تصویرسازی با استفاده از چرتکه، نحوه عملکرد و توسعه هر دو نیم کره مغز آشنا می شوند.
 
در این دوره آموزشی با ایجاد حس موفقیت، خلاقیت، اعتماد به نفس، عدم دلزدگی از درس ریاضی و اشتیاق به حل مسائل، کودکان می توانند محاسبات ریاضی را بدون استفاده از ماشین حساب به صورت ذهنی و با استفاده از چرتکه در کمترین زمان انجام دهند .
 
دوره آموزشی چرتکه در طول فصل بهار با حضور الهه نفری ، مربی آموزش ریاضی با چرتکه، هفته ای یک روز  در فرهنگسرای خاتم برگزار می شود .
 
علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره ها می توانند به نشانی شهرک ولی‌عصر(عج)- انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعت بیشتر با شماره 66207081 تماس بگیرند.
 

نظر شما