چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۹
کد خبر: ۹۲۶۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
نود و یکمین «چهارشنبه هنر» با حضور مرضیه برومند، حسین مسافر آستانه، زهرا گلشن، احسان آقایی و امیرحسین شفیعی برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نشست «چهارشنبه‌های هنر» که به‌منظور دیدار هنرمندان با رییس و معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود، در نود و یکمین نوبت خود در روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت به دیدار جمعی از هنرمندان برجسته از حوزه تئاتر و هنرهای تجسمی اختصاص داشت.

دیدار نخست این روز با حضور «احسان آقایی» مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران برگزار شد. آقایی در این دیدار ضمن معرفی تاریخچه و کارکرد و تاثیرگذاری این هنرستان از رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دعوت کرد تا برای بازدید به این مدرسه تاریخی برود.

نود و یکمین «چهارشنبه هنر» برگزار شد

«مرضیه برومند» کارگردان و نویسنده نام آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون دیگر میهمان این روز بود. او ضمن تشکر از توجه رییس سازمان به هنرمندان، به تقدیر از برگزاری برنامه‌هایی چون «دیدار نوروزی رییس سازمان با هنرمندان» و همچنین مشارکت در برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی پرداخت. در ادامه این نشست درباره روند ساخت و اجرای «خانه عروسک» صحبت شد.

«حسین مسافر آستانه» کارگردان و نویسنده تئاتر که به تازگی به عنوان مدیر پردیس تئاتر تهران معرفی شده است دیگر میهمان «نود و یکمین نشست چهارشنبه هنر» بود. او درباره فعالیت‌های این مرکز با رییس سازمان گفت‌وگو کرد.

«زهرا گلشن» مدیر موسسه فرهنگ و هنر ماندگار که به تازگی آثاری از ۴۰ هنرمند تجسمی کشور را در نمایشگاهی با محوریت پژوهش و اهمیت دادن به اقتصاد هنر با عنوان «رویکردها و گرایش‌ها در هنر معاصر ایران» با مدیریت او در پردیس سینما گالری ملت برگزار شده است، دیگر میهمان این نشست هنری بود. او نیز از رییس سازمان فرهنگی هنری برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آورد. 

«امیرحسین شفیعی» کارگردان جوان تئاتر نیز آخرین میهمان نود و یکمین چهارشنبه هنر بود. طی این دیدار بنا شد تا تئاتر تحسین شده «دریادلان» در ایام تابستان مجددا با حمایت سازمان فرهنگی هنری اجرا شود.

نظر شما