پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۵
کد خبر: ۹۲۶۹۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
نمایشگاه گروهی عکاسی با عنوان «تکه های زمان» به سرپرستی بهزاد صحتی، عصر پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۱۶ در نگارخانه سرو افتتاح شد.
نمایشگاه گروهی عکاسی «تکه های زمان» در نگارخانه سروبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایشگاه عکاسی «تکه های زمان» به منظور شکوفایی و پیشبرد خلاقیت دانشجویان، با استعداد دانشگاه هنر و معماری پارس، نمایشگاهی گروهی، سی و دو تن از دانشجویان رشته های ارتباط تصویری، تصویرسازی، هنرهای اسلامی، طراحی صنعتی و سینما، با تکنیک فتومونتاژ در نگارخانه سرو برگزار می شود. 

در این نمایشگاه سعی می‌شود تا با کنار هم قراردادن تصاویر مختلف و ترکیب آنها با یکدیگر، به یک مفهوم واحد رسید و خلاقیت و دیدگاه هنرمند با آزادی در مرحله ترکیب و اجرا به حد نهایی خود رسید و بدین ترتیب تصویری پر احساس را شکل داد. جمعیتی این چنین متنوع از رشته های گوناگون هنری، اگر نگوییم بی نظیر، حتما کم نظیر است، دانشجویانی که با ساده ترین روش ها که صرفا شامل استفاده از بخش های ساده نرم افزاری بود، دو ویژگی بارز دنیای هنر را شجاعانه اثبات کرده‌اند

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند۳۰ اردیبهشت تا 4 خردادماه، ساعت ۹ تا ۱۹ به فرهنگ‌سرای سرو به واقع در خیابان ولی عصر(عج)، بعد از پارک ساعی، ساعی یکم مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88881879 تماس بگیرند.

نظر شما