جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۴
کد خبر: ۹۲۷۰۷
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
باشگاه کتابخوانان نوجوان کتابخانه هفت‌چنار ۲۷ اردیبهشت ماه میزبان فرهاد حسن‌زاده بود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، باشگاه کتابخوانان نوجوان هفت‌چنار ۲۸ اردیبهشت ماه میزبان فرهاد حسن‌زاده، نویسنده کودک و نوجوان بود.

کتابخانه هفت‌چنار با هدف گسترش و تقویت خوداتکایی و خودباوری و عزت ملی و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقدام به برگزاری کانون کتابخوانان نوجوان کرده است. در این سلسله جلسات نوجوانان با همراهی یک کارشناس حوزه کتاب کودک و نوجوان، کتاب‌های یک نویسنده مطرح را با هم می‌خوانند و در جلسات بعدی سعی می‌شود از آن نویسنده دعوت شود تا نوجوانان از نزدیک با آثار و زندگی‌اش آشنا شوند. 

در برنامه چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه از آقای فرهاد حسن‌زاده، نویسنده محبوب کودکان و نوجوان دعوت شد که اعضا در هفته‌های گذشته کتاب‌هایش را با هم خواندند. بعد از خوشامدگویی، مختصری از زندگی و آثار ایشان ارائه شد. سپس فرهاد حسن‌زاده با کودکان و نوجوان از خود، کتاب‌ها و شخصیت‌های داستان‌هایش گفت. در ادامه شرکت‌کنندگان سؤال های خود را مطرح کردند و در پایان برنامه کتاب‌های این نویسنده محبوب با امضای ایشان به مخاطبان اهدا شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات از برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۰ می‌توانند به نشانی میدان بریانک، خیابان دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه کنند و یا با شماره ۵۵۷۳۲۵۶۵ تماس بگیرند.

نظر شما