شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۹
کد خبر: ۹۲۷۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
به مناسبت آزادسازی خرمشهر نگارگذر «روزهای مقاومت» با هدف ترویج ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس، جهاد، شهادت و ایثار در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای گلستان همزمان با فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر نگارگذر «روزهای مقاومت» را از دوشنبه یکم تا جمعه پنجم خرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ برای علاقه‌مندان به هنر نقاشی برپا می‌کند. 

این نمایشگاه که با رویکرد آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس و آشنایی با فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی و تقویت روحیه استکبارستیزی برگزار می‌شود، شامل مجموعه‌ای از آثار نقاشان انقلاب و جنگ مانند کاظم چلیپا، فرشاد افشارفرد، سمیرا شیخ علی و لعیا یوسفی با تکنیک رنگ روغن است.

کاظم چلیپا از نقاشان انقلابی شناخته‌شده است که آثار شاخص او با موضوع روایتگری حال و هوای روزهای انقلاب اسلامی، همدلی مردم و رسیدن به هدف مشترک پیروزی است و از میان آثار این هنرمند نمونه‌های مهمی مربوط به روزهای تاریخی و سرنوشت‌ساز دفاع مقدس است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگ‌سرای گلستان مراجعه کنند.

نظر شما