جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۰
کد خبر: ۹۲۷۳۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
کتاب «یار امام، یاور رهبر» با حضور مهدی قیصری (مؤلف) روز چهارشنبه سوم خرداد ساعت ۱۷ در برنامه «در آینه انقلاب» فرهنگ‌سرای شفق نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای شفق با همکاری مرکز اسناد انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه «در آینه انقلاب» را برای نقد و بررسی کتاب «یار امام، یاور رهبر» روز چهارشنبه سوم خرداد ساعت ۱۷ با حضور مهدی قیصری، مؤلف کتاب برگزار می‌کند.

این کتاب دی ماه ۱۳۹۵ در ۲۸۰ صفحه توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است و با زبانی ساده و روان به زندگی آیت‌الله مهدوی کنی و خدمات فرهنگی سیاسی وی در دو دوره پیش و پس از انقلاب اسلامی پرداخته است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «آیت‌الله مهدوی کنی همواره با جوانان همراه بود و آنان را در راه انقلاب هدایت می‌کرد. همچنین تجربه‌هایی که آیت‌الله مهدوی کنی در جریان انقلاب اسلامی اندوخته بود، موجب شد تا ایشان در ارکان مختلف نظام اسلامی «عضویت در شورای انقلاب، نخست‌وزیری، وزارت کشور، ریاست کمیته‌های انقلاب اسلامی و امامت جمعه تهران» حضوری مؤثر داشته باشد و مهم‌تر از همه حضور وی در واپسین سال‌های عمرشان «ریاست خبرگان رهبری»، مهم‌ترین رکن حفاظت از نظام و ولایت فقیه را بر عهده گرفت.»

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.


نظر شما