پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۱
کد خبر: ۹۲۷۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
فرهنگسرای تهران برگزار می‌کند
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ آیین رونمایی از کتاب «دیدار پس از غروب» را ۳ خردادساعت ۱۶ برگزار می‌کند.
نقد و بررسی «کتاب دیدار پس از غروب»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛‌ رونمایی از کتاب دیدار پس از غروب به قلم منصوره قنادیان در فرهنگسرای کتاب برگزار می‌شود.

«دیدار پس از غروب» عنوان کتابی از مجموعه مدافعان حرم انتشارات روایت فتح است که به شهید مهدی نوروزی می‌پردازد. این کتاب را منصوره قنادیان نوشته است.

مهدی نوروزی متولد خرداد ۱۳۶۱ بود که سی‌ام دی‌ماه ۱۳۹۳ در نبرد با گروه تکفیری و تروریستی دانش در سوریه به شهادت رسید. «دیدار پس از غروب» حاصل گفت‌وگوی نویسنده با خانواده و همسر شهید است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «دنبال کارهای انتقالی دانشگاهم بودم تا بیایم تهران. آقا مهدی هم کارهایش زیاد شده بود. دیر می‌آمد خانه. گاهی تا ۱۱ شب سرکار بود. من هم سرم را باکلاس‌های جورواجور شلوغ کرده بودم. جای خالی آقا مهدی توی خانه اذیتم می‌کرد. هر روز یک کلاس تفسیر می‌رفتم. یک روز نهج‌البلاغه، یک روز احکام و روز دیگر تفسیر قرآن. محرم شد. روزهای اول تهران بودیم. از چشم‌هایش می‌خواندم که دوست دارد روز عاشورا سر مزار پدرش باشد. از طرفی من هم دوست داشتم دومین سالگرد برادرم را در کرج باشم. دوست نداشتم برویم کرمانشاه. وقتی از دل‌تنگی‌اش برایم گفت قبول کردم که برویم کرمانشاه. طاقت دیدن ناراحتی‌اش را نداشتم. گفت: تا سالگرد برادرت تهران باشیم بعد برویم کرمانشاه»

«دیدار پس از غروب» را انتشارات روایت فتح با شمارگان یک هزار و ۱۰۰نسخه، قطع پالتویی، ۸۸ صفحه و به بهای ۵۵هزار ریال روانه بازار نشر کرده است. علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای تهران به نشانی :انتهای بزرگراه حکیم غرب سه‌راه دهکده المپیک خیابان ساحل بوستان باغ مراجعه کنند و شماره تلفن ۴۴۱۳۷۰۶۰ تماس بگیرند.
نظر شما