پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۱
کد خبر: ۹۲۷۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
فرهنگسرای معرفت پنجشنبه ۴ خرداد ماه ساعت ۱۷ محفل ادبی نغمه‌های شیدایی را با حضور شاعران پارسی برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی شب شعر نغمه‌های شیدایی با حضور شاعران پارسی وفا قباد پور، ساغر شفیعی، شیما باباپور، پیمان صفر دوست و دیگر شاعران برگزار می‌شود.
 
کریم رجب‌زاده دوران کودکی و تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در لاهیجان ولنگرودگذرانده است. او پس از پایان تحصیل خود به منظور گذراندن خدمت نظام وظیفه به تهران اعزام گردید و از همان زمان ساکن تهران شد.

رویکرد وی به شعر به زمان تحصیل او باز می‌گردد. خیلی‌ها او را با مجموعه «قرارمان پای همین شعر» می‌شناسند. کتابی که انتشارش در سال ۷۶ فصل تازه‌ای از تجربه‌های شاعری خلاق را به نمایش گذاشت. او در قالب شعرهای مختلف اعم از کلاسیک مثل غزل، رباعی، دوبیتی، مثنوی، نیمایی، سپید به سرودن پرداخته‌است.
 
رجب زاده هم اکنون نیز در قلمرو ادب فعال است و همواره پشتیبان و مشوق شاعران جوان در جلسات کانون ادبی است. کتاب «صف عاشقان تمامی ندارد» سروده‌ کریم رجب زاده در سال ۱۳۸۸، از برگزیدگان جایزه کتاب فصل ۸۷ در بخش شعر بوده‌است.
 
علاقه‌مندان برای حضور و اطلاع از برنامه‌ها می‌توانند به فرهنگسرای معرفت واقع در میدان شهرزیبا، بلوارشهران، بعداز زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره۴۴۳۱۹۳۰۴ تماس بگیرند.

نظر شما