چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۸
کد خبر: ۹۲۷۷۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره ادبی « نسیم کلمات » با حضور مسئولان محلی و منطقه‌ای و علاقه‌مندان به حوزه داستان نویسی و اعضای کانون های ادبی پنجشنبه ۴خردادماه در فرهنگ‌سرای اخلاق برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ملوک سیدآبادی مدیر فرهنگی هنری منطقه چهارده و رییس فرهنگ‌سرای اخلاق گفت : فراخوان پنجمین دوره جشنواره ادبی «نسیم کلمات» در قالب داستان کوتاه در فصل زمستان با موضوع «از خود گذشتگی» و  با محوریت آیات قرآن کریم و احادیث ائمه معصومین (ع) به عنوان ملاک فکر اولیه نگارش داستان انجام شد که ۳۲۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی افزود: هیات داوران جشنواره به سرپرستی ابوالفضل درخشنده، با توجه به شاخصه های جذابیت تکنیک های داستان نویسی، استفاده از ضرب آهنگ متناسب داستانی، زمان و مکان داستانی و توجه تکنیکی به لحن و نثر داستان، پس از بررسی آثار ۱۰ اثر برتر را انتخاب کردند که در آیین اختتامیه تجلیل می شوند.

در آیین اختتامیه که پنجشنبه ۴ خردادماه سالجاری با حضور مسئولان، علاقمندان به حوزه داستان نویسی و اعضای کانون های ادبی زنگ داستان و قلم آوران حضور دارند به نفرات اول تا سوم یک دستگاه تبلت و لوح تقدیر و نفرات چهارم و پنجم، یک دستگاه تلفن همراه هوشمند و لوح تقدیر و نفرات ششم تا دهم نیز لوح تقدیر و هدیه فرهنگی اهدا می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که آثار برگزیدگان جشنواره با مشارکت کانون زنگ داستان در قالب کتابی توسط فرهنگسرای اخلاق منتشر شود و به نویسندگانی که آثارشان در این کتاب منتشر  می شود لوح تقدیر، اهدا خواهد شد.
 
فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است. 

نظر شما