سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۰:۳۷
کد خبر: ۹۲۷۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
شهردار تهران با ارسال پیامی به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت، ایجاد زمینه رفع مهجوریت مدافعین حرم و جریان اسلامی مقاومت و تبیین ارزش مجاهدت این جریان را از جنبه‌های فکری، اعتقادی، ملی و راهبردی، در مصاف همه جانبه رسانه‌ای، وظیفه نهادهای فرهنگی و هنری و رسانه ای، دانست.
پیام شهردار تهران به جشنواره «جوشن»
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، متن پیام محمدباقر قالیباف، شهردار تهران به نخستین جشنواره رسانه‌ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مدافعان حرم و جریان اسلامی مقاومت در تاریخ معاصر جلوه‌ی نستوه "جوشن کبیر" خداوند در دفاع از انسانیت و مرزهای عقیده و آرمان اسلام ناب محمدی است.

با این حال قدر مجاهدت در این عرصه شناخته نشده و شان مجاهد مظلوم، به جز برای آگاهان و اولیا خدا معلوم نیست.
با این حال همانگونه که رهبر حکیم انقلاب فرموده‌اند هیچ پیامی اقبال ماندگاری در تاریخ را نخواهد داشت مگر آن که از زبان هنر جاری شود ، وظیفه نهادهای فرهنگی و هنری و رسانه ای است که زمینه رفع این مهجوریت را فراهم کرده و در مصاف همه جانبه  رسانه‌ای ارزش مجاهدت این جریان را از جنبه‌های فکری، اعتقادی، ملی و راهبردی تبیین کنند.
اینجانب تلاش همکارانم در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را برای برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت، به فال نیک می‌گیرم و توفیق دست اندرکاران آن را از خداوند خواستارم.
درود خدا بر روح بلند شهدای مدافع حرم و همه مجاهدان جبهه جهانی مقاومت اسلامی».
 
مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت، چهارشنبه سوم خرداد ساعت ۱۶ به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه، برگزار می‌شود.

نظر شما