جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۲
کد خبر: ۹۲۷۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره «بغض‌های خاموش» با هدف حمایت از کودکان کار و مبارزه با کارِ کودک، روز جمعه ۵ خرداد ماه ساعت ۱۵ در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
اختتامیه جشنواره «بغض‌های خاموش» در فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشنواره «بغض‌های خاموش» به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار کودک، در قالب مسابقه در ۶ رشته‌: نقاشی، عکاسی، داستانک نویسی، فیلم با گوشی، آهنگسازی و شعر و ترانه با موضوع کودکان کار توسط کانون "محتاب"، مرکز حمایت از توانایی و استعداد بچه‌های در شرایط دشوار، از ۱۱ اردیبهشت تا ۱ خردادماه سال جاری برگزار شد.

دبیرخانه این جشنواره مستقر در فرهنگسرای شهر، طی اعلام فراخوان، نحوه و شرایط شرکت در هر یک از بخش‌ها را اعلام و علاقه‌مندان را به رقابت در این جشنواره فرا خواند؛ پس از دریافت آثار، داوری جشنواره که بر عهده مسعود فروتن (داور بخش فیلم)، داوو حیدری (داور بخش نقاشی)، پوریا حیدری (داور بخش آهنگسازی)، کیوان فرد (داور بخش عکاسی)، مهشار عرب (داور بخش شعر و ترانه)، و پریا حیدری (داور بخش داستانک نویسی) بود، انجام و برگزیدگان هر یک از رشته‌ها تعیین شدند.

در همین راستا، آیین اختتامیه این جشنواره با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ روز جمعه ۵ خردادماه در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود؛ اجرای موسیقی ماهور متشکل از کودکان کار، پخش تیزر جشنواره، پخش نماهنگ از فیلم‌های کوتاه ارسالی، قرائت بیانیه هیئت داوران و در نهایت معرفی و تقدیر از صاحبان آثار برتر جشنواره بغض از اهم بخش‌های این مراسم است. 
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما