پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۲
کد خبر: ۹۲۷۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
نمایش شاد و موزیکال «سفر به شهر قصه‌ها» به کارگردانی «امیررضا توکلی و حمید ندیمی» و نویسندگی «زیبا برجی فلاح» از شنبه ششم خردادماه در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای فردوس روی صحنه می‌رود.
«سفر به شهر قصه‌ها» روی صحنه فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد و موزیکال «سفر به شهر قصه‌ها» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و آموزش نکاتی به آن‌ها تا پایان تیرماه، همه‌روزه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای فردوس اجرا می‌شود.
 
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پدربزرگی، هر شب برای نوه‌اش قصه تعریف می‌کند؛ در یکی از این شب‌ها، نوه‌ی پیرمرد، سؤال عجیبی می‌پرسد که با اتفاقاتی مهیج و جالب همراه است؛ این وقایع داستان نمایش سفر به شهر قصه‌ها را شکل می‌دهد.

این نمایش راه‌یافته به بخش مسابقه کودک و نوجوان پنجمین جشنواره تئاتر شهر، نوشته زیبا برجی فلاح و به کارگردانی امیررضا توکلی و حمید ندیمی می‌باشد که بازنویسی آن را کیومرث قنبری آذر و امیررضا توکلی، آهنگسازی این نمایش را عهده‌دار بوده است.
 
علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرند.

نظر شما