پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۸
کد خبر: ۹۲۷۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
نگارخانه شماره یک فرهنگ‌سرای گلستان با همکاری سازمان بهزیستی کشور نمایشگاهی از آثار خوشنویسی هنرمند معلول فرشته جمشیدی با عنوان «شور شکسته» برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمند معلول فرشته جمشیدی با عنوان «شور شکسته» با هدف حمایت از هنرمندان معلول روز شنبه ۶ خرداد ماه ساعت ۱۸ در نگارخانه شماره یک فرهنگ‌سرای گلستان افتتاح می‌شود و تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ دایر خواهد بود.

 فرشته جمشیدی در سال ۱۳۴۹ در تهران متولد شد. او از بدو تولد با معلولیت شدید جسمی و حرکتی به دنیا آمد، ولی علی‌رغم معلولیتش توانست در مدارس عادی به تحصیل مشغول شده و با تحمل دشواری‌های بسیار در این مسیر موفق به گرفتن دیپلم متوسطه شود. پس از آن بنا به علاقه‌ای که از خردسالی به خط و خوشنویسی داشت با گذراندن دوره‌های آموزش خوشنویسی در انجمن خوشنویسان موفق به دریافت مدرک خوشنویسی از این انجمن شد. سبک کار جمشیدی در خوشنویسی خط نستعلیق، شکسته‌نستعلیق و نقاشی‌خط است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع شمالی بوستان فدک، نگارخانه فرهنگ‌سرای گلستان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.

نظر شما