سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۰۹:۳۷
کد خبر: ۹۲۸۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
همزمان با گشایش بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی تهران، فرهنگ‌سرای بندگی با برپایی ۲۸ غرفه پذیرای روزه داران در این نمایشگاه خواهد بود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «فرهنگ‌‌سرای بندگی» عنوان یکی از برنامه‌های ویژه‌برنامه «برآستان جانان» است که از سوی سازمان فرهنگی هنری در ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است.

«فرهنگ‌سرای بندگی» از ۸ تا ۲۲ خردادماه همزمان با گشایش بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی تهران، هر شب پیش از افطار تا پاسی از شب پذیرای شهروندان خواهد بود. 

این برنامه در فضای باز مصلی با برپایی ۲۸ غرفه با عناوین متفاوت از جمله: نمایشگاه کتاب، گفت‌وگوی دینی، حجاب، رادیو رمضان،  کتاب من، غرفه رازهای آسمانی، سبک زندگی، سلامت و طب اسلامی، مشاوره و آموزش عمومی و عناوین دیگر از سوی مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برپا شده است. 

بخش دیگر برنامه‌ «فرهنگ‌سرای بندگی» برپایی برنامه زنده صحنه‌ای و برگزاری برنامه‌های متنوعی چون جزء خوانی قرآن کریم، شعرخوانی و سرود، تواشیح و مسابقه، دعا خوانی، قرائت مجلسی قرآن، سخنرانی کارشناس خانواده و... را در بر می‌گیرد که این برنامه‌ها از شبکه قرآن پخش خواهد شد. 

«فرهنگ‌سرای بندگی» سوم رمضان در مصلای امام خمینی تهران گشایش می‌یابد و تا هفدهم ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۸ تا ۲۴ پذیرای شهروندان روزه‌دار خواهد بود.
نظر شما