چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۷
کد خبر: ۹۲۸۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس، برنامه کتابخوانی و قصه‌گویی «با من بخوان» را با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و به مناسبت ماه مبارک رمضان با خوانش داستان‌های قرآنی ویژه کودک و نوجوان برگزار می‌کند.
داستان‌های قرآنی در کارگاه قصه‌گویی«با من بخوان»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «با من بخوان» مشتمل بر مطالعه گروهی کتاب، قصه‌گویی و ساخت كاردستي است و به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه، تقویت و ساخت مهارت‌های گفتاری، قدرت فهم و بیان در کودکان، پرورش خلاقیت، آموزش زبان و افزایش گنجینه واژگان کودکان برگزار می‌شود.
  
در جريان برگزاری این برنامه، پری رضوی از نویسندگان حوزه كودک کشور، با خوانش داستانی متناسب با گروه سنی کودکان، آن‌ها را با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی آشنا می‌کند، سپس کودکان با بهره گيري از قوه تخيل و با شخصيت پردازی، به ساخت کاردستی، کلاژ و اجرای نمایش با توجه به موضوع داستان قرائت شده، می‌پردازند.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه قصه‌گویی می‌توانند سه‌شنبه ۹خرداد‌ماه ساعت ۱۰ به کتابخانه فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما