جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۵
کد خبر: ۹۲۸۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
در برنامه «ستارگان پرفروغ» وصیت نامه شهید والامقام محمدرضا صلواتی روز سه شنبه ۹خرداد ساعت ۱۰صبح در فرهنگ‌سرای بهاران با حضور خانواده شهید و کارکنان فرهنگ‌سرای بهاران بازخوانی می‌شود.
بازخوانی وصیت نامه شهید محمدرضا صلواتی در برنامه به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در برنامه «ستارگان پرفروغ» از مقام والای شهید محمدرضا صلواتی با خانواده شهید در فرهنگ‌سرای بهاران تقدیر می‌شود.

شهید محمدرضا صلواتی در سال ۱۳۴۹ در محله ابوذر منطقه ۱۷ متولد شد. پس از سپری کردن دوران تحصیل راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و در سال ۱۳۶۳در عملیات بدر منطقه مجنون آسمانی شد. در بخشی از وصیت نامه شهید صلواتی آمده است: دوست دارم مفقود باشم و طبق آرزوی قلبی این شهید پس از ۱۸سال مفقودالاثر بودن به میهن اسلامی رجعت داده شد و در قطعه ۴۰ بهشت زهرا آرام گرفت.

برنامه ستارگان پرفروغ هر هفته به بازخوانی بخشی از وصیت نامه شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم می‌پردازد، که در برنامه این هفته به توصیف فرازهایی از وصیت نامه شهید صلواتی پرداخته خواهد شد.

از شهروندان محترم دعوت می‌شود برای شرکت در این برنامه به نشانی میدان بهاران، انتهای سجاد جنوبی، میدان بهاران، فرهنگ‌سرای بهاران مراجعه کنند.

نظر شما