جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۵
کد خبر: ۹۲۸۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
نمایشگاه و فروشگاه پاتوق کتاب به مناسبت ماه مبارک رمضان طی ۱۴ شب از روز دوشنبه ۸ تا ۲۲ خرداد از ساعت ۱۹ تا ۲۴ و با اجرای برنامه‌هایی همچون؛ دیدار با نویسندگان، رونمایی از کتاب، کتاب‌خوانی و نقد و بررسی کتاب در فرهنگ‌سرای بندگی واقع در مصلی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدحسین صداقت‌ فرد، مدیر کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با اشاره به برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان گفت: برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و همچنین گسترش تعمیق و شناخت شهروندان از الگوهای دینی یکی از بخش‌های برنامه «بر آستان جانان» است که با مشارکت کانون اندیشه جوان در فرهنگ‌سرای بندگی واقع در مصلی تهران برگزار می‌شود.
 
وی بیان کرد: این نمایشگاه و فروشگاه کتاب که به مناسبت ماه مبارک رمضان طی ۱۴ شب برگزار می‌شود، در سه محور مدافعان حرم، اقتصاد مقاومتی، ماه رمضان و دفاع مقدس فعالیت دارد. همچنین شهروندان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه کتاب‌های مورد علاقه خود را با تخفیف ۲۵% خریداری کنند. 

صداقت فرد گفت: همچنین غرفه «پاتوق کتاب» در فرهنگ‌سرای بندگی برنامه‌هایی همچون؛ دیدار با نویسندگان، رونمایی از کتاب، کتابخوانی، حضور نویسندگان فعال و نقد و بررسی کتاب انجام می‌شود که به نوعی پاتوقی فرهنگی برای نویسندگان و خوانندگان خواهد بود. در این نشست‌ها نویسنده با حضور در پاتوق کتاب در خصوص کتاب خود توضیح می‌دهد و در پایان با امضای خود کتاب را به مخاطبان اهدا می کند. 

وی با اشاره به زمان و تاریخ حضور نویسندگان گفت: نمایشگاه کتاب از روز دوشنبه ۸ تا ۲۲ خردادماه از ساعت ۱۹ تا ۲۴ و پاتوق کتاب از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در مصلی تهران دایر است.


ردیف

تاریخ اجرا

ساعت اجرا

عنوان کتاب

نام نویسنده

ناشر

1

8/3/96

30/19-30/20

مهمان شام

محسن عمادی

شهید ابراهیم هادی

2

9/3/96

قرار یک شنبه‌ها

محسن عمادی

شهید ابراهیم هادی

3

10/3/96

آرامش دل با مرگ و معاد

دکتر مینا جیگاره

نظری

4

11/3/96

نصب امام در قرآن

حجت الاسلام راشدی

نظری

5

12/3/96

نقشه راه بزرگ

محسن لاسمی

نظری

6

13/3/96

علم الهی

زینب نادی

نظری

7

14/3/96

قصه کوچ

محمدرضا یوسفی

ویژه نشر

8

15/3/96

تاریخ و فرهنگ و تمدن اسلامی

محمد رضا بابایی

ساکو

9

16/3/96

بندهای آزاد 2

الهه کاشانی

الهه کاشانی

10

17/3/96

آن مان نه باران

مصطفی رحماندوست

سوره مهر


نظر شما