پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۷
کد خبر: ۹۲۸۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی «ماه مهربانی» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی «ماه مهربانی» را بر اساس فصل اول کتاب «راهنمای جامع روزه‌داری» نوشته سعیده یراقی اصفهانی برگزار می‌کند.

این مسابقه کتابخوانی از جمله برنامه‌های «بر آستان جانانِ» منطقه ۵ به مناسبت ماه مبارک رمضان و با شعار محوری بهار معنویت، با هدف آشنایی بیشتر شهروندان با آداب روزه‌داری و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از ۹ تا ۲۶ خردادماه برگزار می‌شود.
 
در پایان مهلت برگزاری مسابقه کتابخوانی «ماه مهربانی» پس از بررسی پاسخنامه‌های رسیده به کتابخانه فردوس، به قید قرعه به شرکت‌کنندگانی که به همه سؤالات پاسخ صحیح داده‌اند، جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت متن خلاصه فصل اول کتاب و پرسشنامه مسابقه کتابخوانی «ماه مهربانی» تا ۲۶ خردادماه مهلت دارند به کانال تلگرام فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی ferdosfarhangsara@ و یا وب‌سایت http://ferdos.farhangsara.ir/ مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر به کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند یا با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.

نظر شما