پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۰
کد خبر: ۹۲۸۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
هم زمان با برپایی فرهنگ سرای بندگی در مصلای تهران، نمایشگاه کتاب ویژه‌ای با موضوع مدافعان حرم، اقتصاد مقاومتی، ماه مبارک رمضان و دفاع مقدس تا بیست و دوم خرداد ماه پذیرای شهروندان است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدحسین صداقت فرد، مدیر کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با اشاره به برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان گفت: نمایشگاه عرضه و فروش کتاب با هدف اشاعه فرهنگ مطالعه و گسترش کتابخوانی و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی در فرصت و فضای روحانی ماه مبارک رمضان و دسترسی شهروندان به تازه‌های نشر در قالب برنامه «بر آستان جانان» پیش‌بینی شده است و در فرهنگ‌سرای بندگی واقع در مصلی تهران با مشارکت کانون اندیشه جوان برگزار می‌شود.
  
وی در اشاره به محورهای اصلی کتاب‌های عرضه شده گفت: این نمایشگاه عرضه و فروش با تخفیف ویژه در محورهای مدافعان حرم، اقتصاد مقاومتی، ماه رمضان و دفاع مقدس فعالیت خواهد داشت و بازدید از آن برای عموم شهروندان امکان‌پذیر خواهد بود.
  
نمایشگاه یادشده از سوم تا هفدهم ماه مبارک رمضان برابر با هشتم تا بیست‌ودوم خردادماه از ساعت ۱۹ تا ۲۴ در مصلی تهران دایر است و شهروندان می‌توانند کتاب‌های مورد علاقه خود را با تخفیف 25% از این نمایشگاه‌ خریداری کنند.

نظر شما