شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۱
کد خبر: ۹۲۸۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 11 با مجموعه ای از برنامه های قرآنی با شعار# بهار_ معنویت در ماه مبارک رمضان میزبان شهروندان است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، قصه های قرآنی، دوشنبه های قرآنی، مسابقات قرآنی و ضیافت قرآن از جمله برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۱ در ماه رمضان است.

خانه فرهنگ حر برنامه ضیافت قران را در ماه مبارک رمضان  با هدف انس بیشتر شهروندان با کتاب الهی و ترویج مراجعه و بهره برداری از متون مرجع دینی در زندگی روزمره در قالب جزءخوانی و  روخوانی قرآن هر روز ویژه بانوان برگزار می کند.

هم چنین خانه فرهنگ ابوسعید ویژه برنامه قصه های قرآنی را برای کودکان و نوجوانان برگزار می کند. این برنامه شامل قصه های مصور قرآنی و نقاشی با موضوع داستان های قرآنی است و در پایان هر جلسه، به کودکانی که مشارکت فعال داشته باشند جوایزی به رسم تشویق و یادبود اهدا می شود. این برنامه 9 و 20خرداد با حضور کودکان و نوجوانان در خانه فرهنگ ابوسعید برگزار می شود .

 فرهنگ‌سرای رازی نیز برنامه دوشنبه های قرآنی را با عنوان «من به نماز عشق می ورزم» در روزهای 22 و 29 خرداد از ساعت 18 تا 20  درمساجد منطقه 11 برگزار می کند .

هم چنین به منظور آموزش روش های صحیح قرآنی و استفاده از وسایل کمک آموزشی و ترویج فرهنگ قرآنی، روش استفاده از این محصولات در فرهنگسرای فناوری اطلاعات آموزش داده و پس از فراگیری مسابقه ای قرآنی بین اعضای شرکت کننده برگزار می شود. این برنامه 20 و 24 خرداد میزبان علاقمندان است.

فرهنگ‌سرای رازی به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال "جام رمضان " را بین تیم های فعال درسطح منطقه برگزار می کند و به تیم های برتر جوایزی اهدا می کند . رقابت های این مسابقات هر روز از ساعت 21 تا 23  برگزار می شود و تا 31 خرداد ادامه دارد.

علاقمندان برای بهره مندی از ویژه برنامه های یاد شده می توانند در ماه مبارک رمضان به مراکز فرهنگی هنری منطقه 11 مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55421664تماس بگیرند

نظر شما