پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۳
کد خبر: ۹۲۸۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
فرهنگ‌سرای سرو همزمان با ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند:
فرهنگ‌سرای سرو اولین دوره جشنواره ادبی «شاه بیت» را از دوازدهم خردادماه و با هدف گردآوری آثار ادبی و متون شاعران و نویسندگان در مدح ائمه اطهار علیه السلام در دو رده سنی نوجوان و بزرگسال برگزار می‌کند.
فراخوان اولین جشنواره ادبی «شاه بیت»با موضوع ائمه اطهار(ع)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای سرو اولین دوره جشنواره ادبی «شاه‌بیت» را  با نگاه به موضوع ائمه اطهار(ع) در سه بخش کلاسیک، آزاد و متن کوتاه برگزار می‌کند.
 
شاعران، نویسندگان و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات در دو رده سنی نوجوانان ( ۱۲ تا ۱۵ سال) و بزرگسالان(۱۶سال به بالا) می‌توانند با اشعار یا نوشته‌های خود در این جشنواره شرکت کنند. برای شرکت در بخش شعر کلاسیک، هر فرد شرکت کننده می‌تواند با ارسال یک یا حداکثر دو بیت شاخص از شعر خود در این بخش شرکت کند.
 
برای شرکت در بخش شعر آزاد، شاعران و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال یک شعر کوتاه یا برشی از شعر خود -حداکثر چهار سطر و بیست کلمه- اقدام کنند. در بخش متن کوتاه نیز می‌توانند دل‌نوشته‌ها یا جملات کوتاه خود را حداکثر در بیست کلمه به جشنواره ارسال کنند.

دبیرخانه جشنواره مجاز است آثار راه یافته به بخش نهایی را، به صورت کتاب منتشر کند.
علاقه‌مندان برای شرکت در فراخوان، از دوازدهم تا پایان خردادماه فرصت دارند با ارسال آثار به نشانی اینترنتی shahbeytsarv@gmail.com  و یا شبکه اجتماعی تلگرام به نشانی t.me@shahbeytsarv  در این جشنواره شرکت کنند. 

دبیرخانه جشنواره در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، فرهنگسرای سرو واقع شده و  شماره تلفن گویای۸۸۸۸۱۸۷۹ آماده پاسخگویی به سوالات علاقه‌مندان است.

نظر شما