پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۳
کد خبر: ۹۲۹۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
چهارمین نشست پاتوق کتاب فرهنگ‌سرای کتاب ویژه ماه مبارک رمضان در مصلای تهران به معرفی و بررسی یک اثر پژوهشی در حوزه مطالعات دینی ـ مذهبی با عنوان نصب امام در قرآن تألیف مجتبی راشدی‌راد می‌پردازد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدحسین صداقت‌فرد، مدیر کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، درباره این برنامه گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ترویج فرهنگ و تقویت میزان مراجعه شهروندان به متون و منابع دینی بوده است و برای تحقق این هدف از منابع واسطه‌ای و معرف مفاهیم رفیع قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه استفاده یا حمایت شده است. در چهارمین نشست پاتوق کتاب در فرهنگ‌سرای بندگی به معرفی اثری پرداخته خواهد شد که به بررسی دلايلي بر تأييد و قبول انتصابی بودن امام از سوی خداوند متعال بر اساس آيات قرآن و تفاسير مفسران اشاره دارد.
 
صداقت فرد افزود این کتاب در چهارمین نشست پاتوق کتاب فرهنگ‌سرای بندگی با حضور نویسنده کتاب، مجتبی راشدی‌راد از پژوهشگران قرآنی و فعالان فرهنگی کشور، معرفی و بررسی خواهد شد.

فرهنگ سرای بندگی در قالب ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان، بر آستان جانان، از سوم تا هفدهم ماه مبارک رمضان برابر با هشتم تا بیست و دوم خردادماه از ساعت 19 تا 24 در مصلای ماه مبارک رمضان دایر خواهد بود و برنامه معرفی و بررسی کتاب نصب امام در قرآن در روز پنج‌شنبه یازدهم خردادماه از ساعت 19:30 تا اذان مغرب برگزار خواهد شد.

نظر شما