جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۵
کد خبر: ۹۲۹۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد
فرهنگ‌سرای گلستان همزمان با سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ماه نمایشگاه و فروشگاه کتابی با عنوان «بوستان اندیشه» برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه و فروشگاه کتاب «بوستان اندیشه» همزمان با سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد از ۱۱ تا ۱۸ خرداد ماه به همت فرهنگ‌سرای گلستان برپا می‌شود.

ناشران مهم در نمایشگاه و فروشگاه کتاب «بوستان اندیشه» با ارزش بخشی به سلیقه و نیاز مردم و همزمانی با دو اتفاق مهم بیست و هشتمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و قیام تاریخی ۱۵ خرداد مردم ورامین تلاش کرده‌اند با ارائه کتاب‌های مرجع در این زمینه به علاقه‌مندان حوزه کتاب کمک کنند. 

کتاب‌های اسناد تاریخی ۱۵ خرداد، دایره المعارف مصور امام خمینی (ره)، روایتی از زندگی امام خامنه‌ای، شهدای قیام ۱۵ خرداد و روایت کاملی از انقلاب و شهدا از جمله عناوین کتاب‌های مهم نمایشگاه دائمی فروش کتاب «بوستان اندیشه» است.

علاقه‌مندان به کتاب‌های تاریخی می‌توانند برای خرید و بازدید هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ به فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.

نظر شما