جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۹
کد خبر: ۹۲۹۶۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
نود و چهارمین دیدار صمیمی هنرمدان با رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با عنوان «چهارشنبه هنر» با حضور جمعی از اهالی تئاتر برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست «چهارشنبه‌های هنر» که به‌منظور دیدار هنرمندان با رییس و معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود، در نود و چهارمین نوبت خود در روز چهارشنبه ۱۷ خردادماه به دیدار جمعی از هنرمندان برجسته از حوزه‌ تئاتر اختصاص داشت.

دیدار نخست این روز با حضور محمود عزیزی بازیگر و کارگردان نام آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون برگزار شد. 

عزیزی درباره دغدغه اصلی خود در خصوص آموزش تئاتر با رییس سازمان سخن گفت و توضیح داد: متاسفانه تاکنون نتوانستیم در حوزه آموزش مبدا یک جریان باشیم. حتما توانسته‌ایم افرادی را به جامعه هنری معرفی کنیم اما این تعداد هم متکی بر استعداد و توانایی خود بودند نه بر طرح درس‌های ما. آنچه امروزه فضای آموزش هنرهای نمایشی به آن نیازمند است، یک کنسرواتوار است. محلی که بچه‌ها طی سالها در آن آموزش می‌بینند، کار می‌کنند و مستقیما به واسطه آن می‌توانند وارد گروه‌های حرفه‌ای و فعالیت حرفه‌ای شوند.

دومین دیدار این روز با حضور شهرام کرمی مدیر امور نمایشی سازمان فرهنگی هنری و فریبا دلیری کارگردان تئاتر کودک برگزار شد. این هنرمند که نمایش «جادوگر کوچولو» یکی از نمایش‌های پرفروش پردیس تئاتر تهران در فروردین و اردیبهشت را روی صحنه برده است، در این دیدار درباره لزوم توجه هرچه بیشتر مراکز هنری سازمان به تئاتر کودک و نوجوان گفت‌وگو کرد.

دیدار با مدیران معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری از دیگر بخش‌های نود و چهارمین چهارشنبه هنر بود. 
نظر شما