پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۴
کد خبر: ۹۲۹۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
فرهنگ‌سرای بندگی بعد از دو روز تعطیلی در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه، ۱۸ و ۱۹ خرداد، از امروز شنبه ۲۰ خرداد فعالیت دوباره خود را در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛ مصلای امام خمینی تهران آغاز می‌کند.
شروع دوباره فرهنگ‌سرای بندگی در مصلای تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌‌سرای بندگی همزمان با گشایش بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، در فضای باز مصلی امام خمینی تهران با برپایی ۲۸ غرفه با عناوین متفاوت از جمله: نمایشگاه کتاب، گفت‌وگوی دینی، حجاب، رادیو رمضان، کتاب من، غرفه رازهای آسمانی، سبک زندگی، سلامت و طب اسلامی، مشاوره و آموزش عمومی و عناوین دیگر از سوی مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برپا شده است.

همچنین فرهنگ‌سرای بندگی امروز شنبه ۲۰ خرداد با برگزاری دهمین نشست پاتوق کتاب ویژه ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی(ره) تهران، به معرفی و بررسی کتاب سید احمد خمینی تألیف جواد کامور بخشایش می‌پردازد.

فرهنگ‌سرای بندگی از ۸ تا ۲۲ خردادماه در مصلای تهران هر شب پیش از افطار تا پاسی از شب پذیرای شهروندان است که بعد از دو روز تعطیلی در روز‌های پنج‌شنه و جمعه؛ ۱۸ و ۱۹ خرداد از شنبه ۲۰ خرداد فعالیت دوباره خود را آغاز می‌کند.

نظر شما