چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۷
کد خبر: ۹۲۹۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
فیلم سینمایی«فروشنده» هفتمین ساخته اصغر فرهادی، در قالب برنامه «سینما جامعه» روز یکشنبه ۲۱ خرداد در فرهنگ‌سرای شفق پس از نمایش، نقد و بررسی می شود.
نشست نقد و بررسی فیلم «فروشنده» در فرهنگ‌سرای شفقبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «فروشنده» فیلمی از اصغر فرهادی است که به زندگی زن و شوهری می‌پردازد که در حال بازی در نمایش «مرگ فروشنده» نوشته آرتور میلر هستند و شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمی، مینا ساداتی، احترام برومند و ... در این فیلم به ایفای می پردازند.

«فروشنده» برنده جوایز مختلفی از جمله بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد از فستیوال کن، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران فستیوال آمستردام، اولان‌باتور و بمبئی، بهترین فیلم فستیوال مونیخ و جایزه هوگوی نقره‌ای فستیوال فیلم شیکاگو شده است و در  اسکار سال ۲۰۱۷ جایزه بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان را کسب کرد.

نشست نمایش و بررسی فیلم سینمایی«فروشنده» با حضور حنیف شمیم و محمد ناصری (منتقدان) با همکاری کانون فیلم قاب نو برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند روز یکشنبه ۲۱ خرداد ساعت ۱۷ به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند.
نظر شما