پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۱
کد خبر: ۹۲۹۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ آغاز شد
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ به منظور ترویج فرهنگ سفرهای درون‌شهری، از روز شنبه ۲۰ خردادماه ۹۶ «جشنواره فرهنگی هنری مسافر» را در ایستگاه مترو صادقیه آغاز می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای فردوس «جشنواره فرهنگی هنری مسافر» را با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه و با هدف افزایش سطح آگاهی و دانش عمومی مسافران درون‌شهری با تاکید بر حقوق شهروندی برگزار می‌کند.
 
در فاز نخست این جشنواره که با محوریت ارتباطات فردی از ۲۰ تا ۳۱ خردادماه در محل ایستگاه مترو صادقیه اجرا خواهد شد، کارشناسان و مجریان کارگاه‌های آموزشی ارتباطات فردی (کلامی و غیرکلامی)، دانش عمومی مسافران را در عرصه مهارت‌های ارتباطی بالا می‌برند و پیرامون موضوعاتی چون چگونگی برقراری ارتباط مؤثر، تکریم همسفران به ویژه سالخوردگان، رعایت حقوق شهروندی و نیز بهداشت و سلامت روانی سفر مشاوره می‌دهند. اجرای هنرهای مفهومی نمایش (پرفورمنس) با استفاده از تکنیک‌های جذاب ارتباطی و انتقال مفاهیم زبان بدن به شهروندان، از دیگر بخش‌های این جشنواره است.
 
دبیرخانه این جشنواره برگه‌هایی با موضوع مهارت‌های ارتباطی و محتوایی شامل تعریف کلی ارتباطات، انواع ارتباط و تشریح مهارت ارتباط مؤثر از نگاه قرآن و دین تولید کرده تا شهروندان بتوانند از آموزش‌های لازم و کاربردی آن بهره‌مند شوند.
 
علاقه‌مندان برای استفاده از برنامه‌های فاز نخست «جشنواره فرهنگی هنری مسافر» می‌توانند از تاریخ ۲۰ تا ۳۱ خردادماه به ایستگاه مترو صادقیه واقع در فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار فردوس شرق، انتهای خیابان ولی‌عصر (عج)، مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری مسافر ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما