جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۶
کد خبر: ۹۲۹۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
برگزیدگان نخستین مرحله مسابقه حدیث کساء، ویژه ایام فاطمیه تا میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) توسط مدیریت کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مشخص شدند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدحسین صداقت‌فرد، مدیر کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: این مسابقه همسو با سایر برنامه‌های فرهنگی هنری فاطمیه و شهادت دخت مکرم نبی اسلام(ص) تا تعطیلات نوروز سال گذشته و سال روز میلاد پربرکت حضرت(س) برنامه‌ریزی شده بود و علاقه‌مندان فایل متن و ترجمه حدیث شریفه و کتاب را از سایت کتابخانه عمومی تهران www.tlib.ir دانلود و در مسابقه شرکت کردند. در این مرحله از مسابقه حدیث کساء که از کتاب حسین استاد ولی با عنوان حدیث کساء و منزلت آن در نظر گرفته شده بود بیش از سه هزار نفر از سراسر کشور به صورت اینترنتی و پیامکی در این مسابقه شرکت کردند. 
 
صداقت‌فرد افزود: با توجه به کیفیت هدایای این دوره، انتخاب برندگان مرحله نخست این مسابقه با حضور نمایندگان بازرسی، حراست و مدیریت کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار شد و تعداد 20 نفر از شرکت‌کنندگانی که موفق به پاسخگویی صحیح به سؤالات مسابقه شده بودند به قید قرعه برگزیده و پس از مشخص شدن اسامی، جوایز نفیس تهیه شده و به آنان تقدیم خواهد شد.
 
گفتنی است که هدایای برگزیدگان مرحله مسابقه کتابخوانی حدیث کساء، روز دوشنبه 22 خردادماه در فرهنگ‌سرای بندگی در مصلای امام خمینی(ره) از ساعت 20 تا اذان مغرب به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
نظر شما