شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۴
کد خبر: ۹۳۰۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
کارگاه آموزشی هنر خوشنویسی «هنر به زبان ساده» با عنوان «قدر و قلم» در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
ورک شاپ به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ چهارمین نشست تخصصی «هنر به زبان ساده» صبح روز دوشنبه ۲۲ خردادماه از ساعت ۹ تا ۱۱ به منظور آموزش هنر با موضوع تحلیل هنر خوشنویسی، بیان ایده‌ها و عواطف و بررسی کیفیت‌های زیبایی شناختی شب‌های قدر و مدح حضرت علی (ع) با حضور هنرمند معلول فرشته جمشیدی ویژه علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی برگزار خواهد شد.
 
ضمن اینکه دروس تئوری و علم هنر بیشتر در فضاهای آکادمیک مورد بحث قرار می‌گیرد و در آموزشگاه‌ها کمتر به آن پرداخته می‌شود به همین منظور نگارخانه فرهنگ‌سرای گلستان در نظر دارد چنین کارگاه‌هایی را به صورت منظم برگزار کند تا با بالا رفتن سطح سواد بصری هنرجویان منطقه هنر به صورت شاخه‌های هنری به صورت علمی دنبال شوند.

ورک شاپ خوشنویسی «قدر و قلم» در حاشیه نمایشگاه خوشنویسی و نقاشیخط  «شور شکسته» از همین هنرمند که با هدف حمایت از هنرمندان معلول در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای گلستان دایر است، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این ورک شاپ می‌توانند به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع شمالی بوستان فدک، فرهنگسرای گلستان، نگارخانه گلستان مراجعه کنند و یا با تلفن۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند . 

نظر شما