جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۵
کد خبر: ۹۳۰۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، مجموعه اینفوگرافیک با موضوع تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی و مجموعه نشریه ایست رسانه ای در غرفه فرهنگسرای رسانه به نمایش گذاشته شده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «فرهنگ‌‌سرای بندگی» عنوان یکی از برنامه‌های ویژه‌برنامه «برآستان جانان» است که از سوی سازمان فرهنگی هنری در ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است.
 
«فرهنگ‌سرای بندگی» از ۸ تا ۲۲ خردادماه همزمان با گشایش بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی تهران، هر شب پیش از افطار تا پاسی از شب پذیرای شهروندان خواهد بود.
 
مجموعه نمایشگاهی تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی به صورت اینفوگرافیکی با پنج فرصت و پنج تهدید فضای مجازی مطالبی را ارائه می‌دهد.
در تولید محتوای این محصول سعی شده است، اطلاعات و راه کارهایی برای استفاده و بهره گیری از این فرصت‌ها و مقابله با این تهدیدها و آگاهی از آسیب های شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ارائه شود.
 
این محصول با هدف افزایش سواد فضای مجازی شهروندان توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی تولید شده است و علاوه بر ارائه نمایشگاهی این محصول به‌صورت یک بسته در اختیار علاقه‌مندان به ویژه نمایندگان مدارس، ادارات دولتی و خصوصی و دیگر مراکز فرهنگی هنری اجتماعی قرار می‌گیرد.
نظر شما