پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۴
کد خبر: ۹۳۰۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
خانه فرهنگ دی به منظور عرضه و آشنایی شهروندان با تنوع محصولات صنایع دستی و با ارج گذاشتن به مقام هنرهای سنتی کشور بازارچه هنری صنایع دستی با عنوان «بازارچه هنرهای ایرانی» را روز دوشنبه ۲۲ خردادماه برگزار می‌کند.
حضورهنرمندان صنایع دستی در بوستان۱۶نارمکبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ هدف از برگزاری «بازارچه هنرهای ایرانی» تکریم و پاسداشت گویش‌ها، آداب‌ورسوم، سنت‌ها و فرهنگ ایرانی، احیای فرهنگ سنتی ایرانی،  ارایه آثار فرهنگی و هنری هنرمندان و معرفی شاخه‏‌های گوناگون هنر و آشنایی بیشتر شهروندان با این محصولات است.

جمعی از هنرمندان آثار خلق شده خود را که شامل معرق کاری، منبت کاری، سوخت چوب، گلیم بافی، نقاشی، خوشنویسی، عروسک سازی، معرق موزاییک، صنایع دستی، سفالگری و... در معرض دید قرار می‌‏دهند. 

در این بازارچه هنرمندانی از رشته‌های مختلف صنایع دستی مانند: سفال، پتینه، طراحی روی شیشه، زیورآلات سنتی و... حضور دارند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این بازارچه صنایع دستی می‌توانند ساعت ۹ تا ۱۹دوشنبه هر هفته به نشانی نارمک، ۴۶متری شرقی، بین مهر و مدائن، میدان ۱۶، خانه فرهنگ دی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۹۵۲۰۴۰  تماس بگیرند.

نظر شما