جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۵
کد خبر: ۹۳۰۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
با حضور حجه الاسلام سید محسن علوی استاد دانشگاه برنامه «زندگی آموختنی است» صبح روز دوشنبه ۲۲ خردادماه در فرهنگسرای گلستان به اجرا درمی‌آید تا به خانواده‌ها روش درست زندگی کردن بر اساس اصول اسلامی را آموزش دهد.
فراگیری چگونگی تقویت بن مایه‌های شخصیتی کودکانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ برنامه «زندگی آموختنی است» دوشنبه هر هفته با هدف آموختن شیوه و راه و روش زندگی ایرانی- اسلامی به خانواده‌ها برای داشتن یک زندگی گرم و یک کانون خانوادگی منسجم و با حضور سید محسن علوی استاد حوزه و دانشگاه در فرهنگ‌سرای گلستان  اجرا می‌شود.

برنامه «زندگی آموختنی است» در سال جدید به مسایل مختلف و متنوع تربیتی در حوزه کودک طی ۱۰ جلسه با موضوعاتی مانند: خانه ای سرشار از احترام، بایدها و نبایدهای تربیتی، تشویق و تنبیه،  بررسی پیامدهای منفی و روش نادرست تنبیه، قصه گویی، چگونه نزد فرزندانمان اعتبار داشته باشیم؟، آگاه سازی فرزندان، حرف شنوی و اطاعت فرزندان، مسئولیت پذیری فرزندان و ... می‌پردازد.

راه و رسم زندگی را به کودکان خود بیاموزیم. روش تربیت فرزند و چگونگی تقویت بن مایه‌های شخصیتی کودکان در جلسات «زندگی آموختنی است» به پدر و مادرها آموزش داده می‌شود. حجت الاسلام سید محسن علوی در این برنامه، شیوه‌های درست تربیتی را به پدر و مادرها آموزش می‌دهد. هدف از اجرای این جلسات که هر دوشنبه برگزار می‌شود، آموزش راه و رسم فرزندپروروی و تقویت بن مایه‌های شخصیت کودکان است.

علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه که دوشنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ۱۰ برگزار می‌شود می‌توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

نظر شما