شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۱
کد خبر: ۹۳۰۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
همزمان با فرا رسیدن شب‌های قدر ویژه برنامه‌ وصال یار از فردا شب ۲۳ خردادماه مصادف با شب ۱۹ رمضان در هشت نقطه از تهران در سه شب اجرا می‌شود.
«وصال یار» ویژه برنامه شب‌های قدربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهزاد تیمورپور، دبیر ویژه برنامه «وصال یار» در خصوص اجرای این برنامه در شب‌های قدر توضیح داد: «وصال یار»‌ همزمان با شب‌های قدر یعنی ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان در هشت نقطه از تهران یعنی مصلی امام خمینی(ره)، مهدیه امام حسن (ع)، کهف الشهدا، امام زاده صالح، حرم حضرت عبدالعظیم، میدان امام حسین(ع)، حسینیه همدانی‌ها و مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود که در این هشت نقطه توزیع محصولات فرهنگی خواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه توزیع محصولات همزمان با آغاز مراسم احیا در این نقاط یعنی از ساعت ۲۲:۳۰ انجام‌ می‌شود، گفت: این محصولات با موضوع آداب شب‌های احیا و مفاهیم دینی و موضوعات اسلامی با محوریت حضرت حجت بن الحسن عسگری(عج) و صلوات برای سلامتی و ظهور حضرت حجت تهیه شده است.

 دبیر ویژه‌برنامه وصال یار ادامه داد: در هر کدام از این ایستگاه‌ها یک نفر از همکاران با حمایل و کارت‌های شناسایی سازمان فرهنگی هنری به توزیع محصول خواهد پرداخت. اجرای این فعالیت‌ها به عهده خانه‌های فرهنگ و کانون‌های منتخب مناطق گذاشته شده است که از ویژگی‌های متمایز کننده این برنامه نسبت به سایر برنامه‌هاست.

مطالب مرتبط
نظر شما