جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۰
کد خبر: ۹۳۰۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
جلسه نقد و بررسی رمان «برکت» اثر ابراهیم اکبری دیزگاه سه‌شنبه ۲۳ خرداد در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
نقد رمان « برکت » در فرهنگ‌سرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست نقد و بررسی رمان « برکت» ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد با حضور منتقدانی چون مجید اسطیری و محمدرضا گودرزی برگزار خواهد شد.

رمان «برکت» داستان طلبه جوانی‌ست که در ایام ماه مبارک رمضان، برای تبلیغ به روستایی به نام میان‌رودان می‌رود. از رفتار نامناسب مردم روستا و واکنش‌های یونس برکت نسبت به آنها، موقعیت‌ و خرده موقعیت‌های متعدد داستانی‌ای خلق می‌شود که برای مخاطب جذاب و خواندنی است. جدا از قصه و ماجرای جالب توجه، این اثر به لحاظ فرم و ساختار نیز از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است.

رمان « برکت » در شانزدهمین دوره جایزه ادبی شهید حبیب غنی‌پور، به عنوان اثر شایسته تقدیر، بخش آزاد معرفی شد. این کتاب در سال 94 در 304 صفحه و به بهای 33 هزار تومان توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده است.

نشست نقد و بررسی رمان «برکت» روز سه شنبه 23 خرداد ساعت ۱۷ در کتابخانه فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین تر از میدان هلال احمر برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77827730  تماس بگیرید .

نظر شما