پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۳
کد خبر: ۹۳۰۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
کتابخانه سیدالشهدا برگزار می‌کند؛
کتابخانه سیدالشهدا به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه کتاب‌خوانی «حدیث بندگی» با موضوع راز نماز از تألیف حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قرائتی را برگزار می‌کند .
 مسابقه کتاب‌خوانی «حدیث بندگی» با موضوع راز نمازبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه سیدالشهدا مسابقه کتاب‌خوانی «حدیث بندگی» با موضوع راز نماز تالیف حجت اسلام و المسلمین محسن قرائتی را برگزار می‌کند . 

در این کتاب آمده است؛ شناخت معبود و آفریدگار، محبت او را در دل ایجاد می‌‏کند و این محبت، انسان را به پرستش و عبادت و اظهار کوچکی و تواضع در برابر عظمت او وا‌ می‌دارد. نماز، جلوه‌ه‏ایی از بندگی انسان در پیشگاه خدا و مظهر عبودیت و عبادت است. آنکه «بنده» آفریدگار است و این بندگی را احساس می‏‌کند و می‌‏داند و باور دارد، در برابر او، مطیع است و در پیشگاهش سر بر خاک می‌‏نهد و به سجده می‌‏افتد و با وی راز می‏‌گوید و نیاز می‌‏طلبد و آن خالق یگانه را که سر رشته‌دار اوست، به عظمت و پاکی می‌‏ستاید.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی «حدیث بندگی»  و دریافت پاسخنامه می‌توانند از ۲۸ خرداد تا اول تیرماه به کتابخانه سیدالشهداء به نشانی: : کیلومتر ۱۷ جاده کرج، ورودی شهرک دانشگاه خیابان شهید اردستانی، مسجد امام حسین (ع) مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات و فعالیت‌های این مرکز با شماره تلفن 44990772 تماس بگیرند.
نظر شما