جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۲
کد خبر: ۹۳۰۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی؛
یازدهمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» با موضوع « راهکارهای اشتغال زایی در فضای مجازی»، توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، منتشر شد.
«ایست رسانه ای» با موضوع «راهکارهای اشتغال زایی در فضای مجازی» منتشر شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رواج راهکارهای اشتغال زایی همچون ارائه خدمات یا تجارت آنلاین در فضای مجازی، با توجه به گرایش روز افزون جامعه به اینترنت، می تواند تاثیری شگرف در اقتصاد کشور و حل معضل بیکاری داشته باشد. در این اینفوگرافیک با راهکارها و زمینه سازی‌های اشتغال زایی در فضای مجازی آشنا می شوید.

 نشریه «ایست رسانه ای» به همت فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانه‎ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده‌ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه  شبکه های اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هرهفته در فرهنگ‌سراها، خانه های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می شود.

 نشریه «ایست رسانه ای» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف نیز منتشر می‌شود و تا کنون شماره های قبلی نشریه، میلیون ها بازدید کننده داشته است.

 در این نشریه موضوع‌های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه‌های اجتماعی به وجود می‌آید، مورد توجه قرار می‌گیرد.

سازمان‌ها و مراکزی که علاقه‌مند به دریافت نشریه «ایست رسانه‌ای» هستند، می‌توانند برای هماهنگی های لازم با شماره تلفن 22888681 تماس بگیرند و همچنین علاقه‌مندان می توانند این نشریه را در کانال تلگرامی فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی  www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.

نظر شما