پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۱
کد خبر: ۹۳۰۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
مجتمع فرهنگی هنری نور در راستای آموزش اصول مهارت‌های زندگی به شهروندان، با برگزاری کارگاه روان‌شناسی «خانواده موفق»، موضوع مقابله با خُلق منفی اضطراب را بررسی می‌کند.
ارائه راهکارهای مقابله با اضطراب در «خانواده موفق»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست خانواده پایدار شنبه ۲۷ خرداد ساعت ۱۱با حضور عبدالرضا افزود کارشناس ارشد روانشناسی بالینی به منظور ارائه راهکارهایی برای کنترل اضطراب همچون مثبت اندیشی، عبادت، برقراری ارتباط با دیگران، ورزش کردن، برنامه سلامتی متعادل، اجتناب از تغییرات بزرگ ناگهانی، معتدل بودن، خروج از محدودیت فردی، تقویت توانایی‌ها و مهارت‌های سازگاری و انعطاف پذیری، تحکیم روابط خانوادگی و ... برگزار می‌شود.
 
 امروزه اضطراب و دلواپسی برای میلیون‌ها انسان به صورت مشکلی غیرقابل حل و خسته کننده در آمده‌است، ولی باید در نظر داشت که نگرانی‌ها همه مخرب نیستند و به کمک یک برنامه ریزی دقیق می‌توان آنها را از بین برد. نگرانی مفرط یا به عبارت دیگر دلشوره یک بیماری روحی است که باعث می‌شود سلامتی جسمی به خطر بیفتد. نگرانی‌ها اغلب نتیجه تعبیر نادرست افراد از حقیقت است .ما می توانیم روح حقیقت گرایی و واقع بینی را به طرق مختلف در خودمان تقویت کنیم. 

در این کارگاه روان‌شناسی، عبدالرضا افزود پس از معرفی علائم و نشانه‌هاي اضطراب، تأثير باورها و افكار فرد بر احساسات و رفتار وي بررسی و روشی براي تغيير افكار منفی ارائه می‌کند.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44088707 تماس بگیرند.
نظر شما