جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۷
کد خبر: ۹۳۰۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس میزبان پوسترهای سید آرش هاشم پور در نمایشگاه «مثبت پوستر» می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «مثبت پوستر» با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با هنر گرافیک و طراحی و سوق دوستداران هنر به بازدید از آثار نمایشگاهی هنرمندان به ویژه هنرمندان جوان، شنبه ۲۷ خردادماه ساعت ۱۶ گشایش می‌یابد و تا ۷ تیرماه ادامه دارد.  
 
در سابقه تحصیلی سید آرش هاشم پور، کارشناسی ارشد پژوهش هنر دانشگاه آزاد اسلامشهر، کارشناسی ناپیوسته ارتباط تصویری دانشگاه آزاد شهر‌‌ری، فارغ التحصیل کاردانی گرافیک (فرهنگ و هنر تهران)، فارغ التحصیل انیمیشن از مجتمع فنی تهران به چشم می‌خورد.
هاشم پور همچنین عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایر (IGDS)، عضو رسمی انجمن صنفی عکاسان ایران، عضو رسمی موسسه توسعه هنرهای تجسمی، مدرس دانشگاه فرهنگ و هنر در رشته گرافیک و طراحی صحنه، کارشناس ارشد برند شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، متخصص گرافیک در شرکت ایرانسل(دریافت تقدیر نامه از واحد بازاریابی)، عکاس انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران(IGDS)، انیماتور (صبا) (تولید انیمیشن بچه های هامون) و ... است.
 
این هنرمند تا به حال در مسابقات و جشنواره‌های متعدد موفق به کسب مقام‌های برتر شده که از آن جمله می‌توان به برگزیده شدن دو پوستر در سه سالانه بین المللی اکو پوستر اکراین۱۳۹۱، دعوت شده به جشنواره بین المللی هنر صلح ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵، مقام اول پوستر دانشجویی ۱۳۹۱، برگزیده فراخوان طراحی پوستر سراسری ایمنی در برق۱۳۹۱ اشاره کرد.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۷ تیرماه از ساعت ۹ تا ۱۷ به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما