پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۷
کد خبر: ۹۳۰۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
فیلم سینمایی «برادرم خسرو» ساخته احسان بیگلری روز دوشنبه ۲۹ خردادماه در فرهنگسرای فردوس اکران، نقد و بررسی می‌شود.
«برادرم خسرو» در فرهنگسرای فردوس اکران، نقد و بررسی می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری و تهیه‌کنندگی سعید ملکان، دوشنبه ۲۹ خرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ با حضور عوامل فیلم در فرهنگسرای فردوس اکران، نقد و بررسی می‌شود.
 
داستان فیلم از این قرار است که نقش اول فیلم به نام خسرو (با هنرمندی شهاب حسینی)، مرد جوانی است که به بیماری دو قطبی مبتلاست و باید مدتی را در خانه برادرش ناصر (با بازی ناصر هاشمی) و همسرش (هنگامه قاضیانی) سپری کند؛ اما رفتارهای عجیب و کودکانه خسرو آرامش خانه ناصر را از بین می‌برد و...

«برادرم خسرو» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو حضور داشت و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی این جشنواره شد. این فیلم سینمایی در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان نیز در پنج رشته نامزد دریافت جایزه شد و دیپلم افتخار بخش خلاقیت و استعداد درخشان را کسب کرد.
 
احسان بیگلری (کارگردان و نویسنده)، پریسا هاشم پور (نویسنده)، سعید ملکان (تهیه کننده)، کیومرث پوراحمد (مشاور کارگردان)، محمدرضا جهان پناه (مدیر فیلمبرداری)، مصطفی خرقه پوش (تدوین)، حامد ثابت (موسیقی)، بابک کریمی طاری (طراح صحنه و لباس)، محمد کلاهدوز (طراح چهره پردازی)، علی نیک رفتار(عکاس)، بهناز شیربانی (مدیر رسانه ای)، شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی و بیتا فرهی جمعی از عوامل و بازیگران این فیلم هستند.
 
علاقه‌مندان برای تماشای رایگان این فیلم همراه با نقد و بررسی، می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما