پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۲
کد خبر: ۹۳۱۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
پوستر فیلم‌های داستانی، مستند و انیمیشن کوتاه و نیمه بلند برای نخستین بار در ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر داوری شده و یک تندیس ویژه به پوستر برگزیده اختصاص پیدا می‌کند.
تندیس جشنواره شهر برای پوستر فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند برای اولین باربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فراخوان مسابقه تبلیغات سینمای ایران در این رویداد سینمایی نیمه دوم خردادماه اعلام شده است. در این فراخوان، برای نخستین بار یک تندیس ویژه، دیپلم افتخار و جایزه نقدی برای طراحی پوستر فیلم‌های داستانی، مستند و انیمیشن کوتاه و نیمه بلند دیده شده است.

پیش از این، داوری پوستر فیلم‌های کوتاه یا نیمه بلند در جشنواره‌های ایرانی سابقه نداشته است.

مدیریت بخش تبلیغات سینمای ایران در ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر را میثم میرزایی برعهده دارد.

تمام فیلم‌های متقاضی شرکت در بخش‌های فیلم‌های داستانی، مستند و انیمیشن کوتاه و نیمه بلند می‌توانند پوستر آثار خود را برای ارزیابی و داوری به آدرس اعلام شده ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در بخش مسابقه تبلیغات تا ۴ تیرماه از طریق مراجعه به سایت رسمی جشنواره به نشانی www.urbanfilmfest.org، فرم ثبت‌نام را دریافت کرده و پس از تکمیل، آن را در آدرس تهران، خیابان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از پارک وی، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان کیهان، خیابان جامی غربی، پلاک ۲۱ (کدپستی: ۱۹۸۶۸۵۴۴۵۴) تحویل دهند. همچنین کسب اطلاعات بیشتر از طریق تلفن تماس ٢٢٤٠٣٩٩٨ امکان‌پذیر است.
نظر شما