جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۰
کد خبر: ۹۳۱۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
همزمان با سالگرد شهادت شهید چمران در فرهنگ‌سرای رسانه؛
مستند «درد مقدس» با برداشتی از زندگی شهید چمران در جنوب لبنان همزمان با سالگرد شهادت این شهید بزرگوار، در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی رونمایی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مستند توسط قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با مشارکت مؤسسه سفیران صبح و به کارگردانی میلاد حمیدی و تهیه کنندگی، سید امیر حسین جوزی تولید شده است.
  
حمیدی در مستند «درد مقدس» زندگی جهادی شهید مصطفی چمران در زمان حضور در مدرسه صنعتی «جبل عامل» به عنوان مدیران مدرسه و تلاش این شهید بزرگوار برای شیعیان جنوب لبنان را روایت می‌کند.
 
در این مستند مصاحبه‌هایی با شاگردان، دوستان و همراهان دکتر چمران در آن دوران در دو بخش ایران و لبنان و در محیط مدرسه انجام شده است.
 
مراسم رونمایی از این مستند، با حضور و دعوت از هنرمندان و اهالی سینما، سفیر کشورهای سوریه و لبنان، نمایندگان حزب الله لبنان، مهدی چمران و همراهان و دوستداران شهید چمران، چهارشنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۵:۳۰ در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به این فرهنگ‌سرا واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند.
نظر شما