جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۱
کد خبر: ۹۳۱۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که حضرت امام خمینی (ره) آن را روز جهانی قدس نامگذاری کرده‌اند، خانه فرهنگ میعاد برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی اجرا می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد استادرحیمی، رییس خانه فرهنگ میعاد منطقه ۱۹ از برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری به مناسبت روز جهانی قدس در مسیر راهپیمایی خبر داد و با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس اظهار کرد: در مراسم روز جهانی قدس خانه فرهنگ میعاد با برپایی غرفه‌های گوناگون آماده ارائه خدمات فرهنگی هنری به شرکت کنندگان در مسیر راهپیمایی است. 

استادرحیمی در ادامه گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت شناخت راه امام و هشدار نسبت به تحریف شخصیت و راه امام (ره) که در سالروز رحلت حضرت امام (ره) در اجتماع پرشکوه مردم در حرم مطهر بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی بیان شده است، امسال خانه فرهنگ میعاد با این رویکرد به اجرای برنامه خواهد پرداخت که این برنامه‌ها به شرح زیر است:

برنامه «اثر انگشت»، تحریف شخصیت و راه امام (ره) ممنوع: در این برنامه تصویر و عبارتی در ابعاد ۳۷۰ در ۲۰۰ سانتی‌م‌تر بر روی بنر چاپ شده و بر روی آن نوشته «تحریف امام (ره) ممنوع» با فونت درشت درج می‌شود و استمپی در اختیار مخاطبان قرار داده تا با اثر انگشت خود متن داخل بنر را تایید کنند. 

پخش نماهنگ‌ و کلیپ‌هایی با موضوع هشدار نسبت به تحریف شخصیت و راه امام خمینی (ره): در این برنامه سخنان مقام معظم رهبری درباره هشدار نسبت به تحریف شخصیت و راه امام (ره) از تلویزیونی که بر روی یک دکور نصب شده است، پخش می‌شود.
 
برپایی نمایشگاهی از اصول و مبانی حضرت امام خمینی (ره) از دیدگاه مقام معظم رهبری: در این نمایشگاه هفت اصل و مبنای حضرت امام (ره) که از دیدگاه رهبری در ۱۴ خرداد سال ۹۴ در حرم مطهر امام خمینی (ره) بیان شده است، به صورت ۷ تابلو در ابعاد ۵۰ در ۷۰ مقابل دید شهروندان قرار خواهد گرفت. 

علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه‌های خانه فرهنگ میعاد در روز راهپیمایی می‌توانند به ضلع شمالی میدان انقلاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن ۵۵۵۲۰۷۰۸ تماس بگیرند.
نظر شما