پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۱
کد خبر: ۹۳۱۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ انجام می‌شود
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ به مناسبت فرا رسیدن روز قدس ویژه برنامه‌هایی از جمله توزیع دو هزار پلاک هم‌عهدی با شهدا را در مسیر راهپیمایی برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ به مناسبت فرا رسیدن روز قدس با پنج عنوان برنامه به استقبال شرکت کنندگان در راهپیمایی باشکوه روز قدس می‌رود. 

توزیع ۲۰۰۰ پلاک هم عهدی بین شهروندان برای هم عهد شدن با شهدای دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس و موضوعات اجتماعی با ۲۰ درصد تخفیف و عکس یادگاری از برنامه‌های منطقه ۲۲ و فرهنگ سرای تهران است. همچنین شهروندان در قالب برنامه «با تو می‌گویم» دلنوشته‌ای برای مدافعان حرم می‌نویسند که این دلنوشته‌ها به سوریه ارسال خواهد شد. 

این برنامه به منظور زنده نگه داشتن روز قدس و پیروی از حرکت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس اجرا خواهد شد و حفظ ارزش‌های ناب اسلامی و انسانی و محکوم کردن اقدامات رژیم اشغالگر صهیونیستی و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین از اهداف این برنامه است. 

فرهنگ سرای تهران به نشانی بزرگراه حکیم غرب، سه‌راه دهکده المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ واقع شده و تلفن ۴۴۱۴۳۷۷۷ پاسخگوی شهروندان است.
برچسب ها: روز قدس ، منطقه ۲۲
نظر شما