جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۶
کد خبر: ۹۳۱۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس ، برنامه های متنوعی در قالب فرهنگ‌سرای قدسدر مسیر راهپیمایی برای کودکان فراهم شده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه ها در سه موضوع " استکبار ستیزی"،  " مبارزه با صهیونیزم جهانی " و "قرآنی " تدارک دیده شده است که توسط خانه های فرهنگ ابوذر، شکوفه و خانه قرآن منطقه ۱۴ در چهارراه ولی عصر در قالب غرفه ها در حال اجراست.
 
در غرفه استکبار ستیزی ، برنامه های نقاشی کودکان با عنوان "فریاد آزادی" ،جورچین یکی از بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و ترسیم کاریکاتور چهره واقعی سران استکبار توسط هنرمندان انجام می شود.  
 
در غرفه " قرآن " ، برنامه های متنوعی از جمله " قرآن بخوانیم، هدیه بگیریم" ویژه آیات موضوع جهاد و یهود ویژه نوجوانان، "یک آیه ، یک نظر" که نوجوانان معنی آیه 75 سوره نساء را بر روی بنر تعبیه شده می نویسند و در غرفه عکاسی نیز نوجوانان و کودکان با ماکت جوان فلسطینی با شعار "مقاومت تنها راه آزادی فلسطین است" عکس یادگاری می گیرند. 
 
همچنین در غرفه دیگر این فرهنگسرا در مسیر راهپیمایی، کودکان نقاشی های ترسیم شده با موضوع جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه کودکان را نقاشی و بادکنک هایی با نماد آزادی فلسطین جایزه می گیرند و در ایستگاه گریم کودکان نیز پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر روی گونه های کودکان نقاشی می شود. 

نظر شما