شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۰
کد خبر: ۹۳۱۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱:
همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر به همت فرهنگ‌سرای ملل و با مشارکت نیکوکاران فرهنگی کتابخانه اهدایی روستای دورسون آباد امروز سوم تیرماه افتتاح می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ و رییس فرهنگسرای ملل گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ با مشارکت پایگاه بسیج شهید بهشتی مقدمات راه‌اندازی کتابخانه‌ای در روستای دورسون‌آباد  از طریق نذر کتاب و همکاری نیکوکاران فرهنگی فراهم کرده است.
  
وی ادامه داد: راه‌اندازی این کتابخانه با نگاهی به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری انجام می‌شود تا فرهنگ اشتغال و کارآفرینی را در این روستا اشاعه دهیم. چرا که بسیاری از جوانان این روستا بیکار هستند و بخشی از آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران به علت نرخ بیکاری مناطق حاشیه‌ای است و اینگونه اقدام‌ها برای توزیع فرصت‌های فرهنگی هنری در مناطق محروم شهر تهران است. 
 
رییس فرهنگ‌سرای ملل تصریح کرد: در این کتابخانه با طرح «جهاد مهربانی» قصد داریم با مشارکت نیروهای نیکوکار برنامه‌های فرهنگی اثربخشی برای ۲۳۴ خانوار ساکن در این روستا برگزار کنیم. 
 
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ واقع در فرهنگ‌سرای ملل به نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه، است. علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر از برنامه‌های این مرکز می‌توانند به نشانی اینترنتی Melal.farhangsara.ir  و یا کانال تلگرام فرهنگسرا به نشانی @farhangsaramelal1 مراجعه کنند.                                                   

نظر شما