جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۰
کد خبر: ۹۳۱۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور در فرهنگ‌سرای بهمن از ویژه برنامه «جنگ رمضان» و «جشنواره اقوام ایرانی» این فرهنگ‌سرا بازدید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شنبه سوم تیرماه با حضور در فرهنگ‌سرای بهمن از برنامه‌ها و فعالیت‌های این فرهنگ‌سرا به مناسبت ماه مبارک رمضان بازدید کرد. منصور احمدلو، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۶ و رییس فرهنگ‌سرای بهمن وی را در این دیدار همراهی می‌کرد. 

در پایان این بازدید منصور احمدلو، رییس فرهنگ‌سرای بهمن با تشکر از حضور رییس سازمان فرهنگی هنری با ارائه گزارشی از ویژه برنامه «جنگ رمضان» و «جشنواره اقوام ایرانی» گفت: ویژگی بارز این برنامه این است که بدون صرف هزینه از طرف فرهنگ‌سرای بهمن برگزار شده است و با توجه به الگویی که در حوزه اقتصاد مقاومتی داشتیم، بنا را بر کاهش هزینه‌ها گذاشتیم. 

وی افزود: فرهنگ‌سرای بهمن وزن بالایی در سازمان فرهنگی هنری دارد و توقع این است که برنامه‌های پرمخاطب داشته باشیم. امسال جشنواره اقوام ایرانی با استقبال گسترده شهروندان برگزار شد و حتی در شب‌هایی که در تهران مسائل امنیتی ایجاد شده بود، برنامه‌های مفرح را ادامه دادیم تا مردم احساس امنیت کنند. 
 
ویژه‌برنامه «جنگ رمضان» از روز یکم ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۴ با اجرای برنامه‌های متنوع شامل برنامه زنده صحنه‌ای، اجرای موسیقی اقوام ایرانی، برگزاری مسابقه بین شهروندان و بازارچه سوغات محلی در محوطه باز فرهنگ‌سرای بهمن و با حضور پرشور خانواده‌ها برگزار شد.

نظر شما