شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۹
کد خبر: ۹۳۱۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری برپا می‌شود
نمایشگاه «اراده‌ها روشن، سیگارها خاموش» به مناسبت روز جهانی بدون مواد مخدر، با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری به مدت دو هفته در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور برپا می‌شود.
نمایشگاه «اراده‌ها روشن، سیگارها خاموش» در نگارخانه آفرینش نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه پوستر «اراده‌ها روشن، سیگارها خاموش» با هدف آشنایی بیشتر افراد به خصوص قشر نوجوان و جوانان با خطرات بی‌شمار مصرف مواد مخدر که امروزه گریبان‌گیر جوامع مختلف شده است، برگزار می‌شود.

نشست موضوعی با حضور کامران بهرامی از بخش‌های جنبی این نمایشگاه است که در روز۱۲ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد.

نتایج اغلب تحقیقات و پژوهشها در سطح جهان حاکی از آن است که میزان مصرف مواد مخدر در سطح کشورهای جهان به ویزه در میان نوجوانان و جوانان در حال افزایش است. سوء مصرف مواد مخدر مشکلاتی نظیر آسیب مرگ از طریق خشونت بین فردی، تصادفات جاده ای، رفتارهای پرخطر جنسی، ابتلا به بیماری‌هایی چون ایدز و ... را دارد‌. از این رو آشنایی با این معضلات جدی در بین افراد به خصوص دانشجویان از موضوعات اساسی نظام آموزشی بوده که این مهم می‌تواند گام موثری در شناسایی عوامل مرتبط با سوءمصرف مواد مخدر و ارائه راهکارهای موثر برای پیشگیری و درمان اختلالات مصرف مواد و اعتیاد باشد.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۳ تا ۱۵ تیرماه از ساعت ۹ تا ۱۹ به نگارخانه آفرینش نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۸ تماس بگیرند.


نظر شما